Wegwijzer. 33

In 2019 ga ik proberen een webwinkel van de grond te krijgen. Dat probeer ik middels een partner als Bol.com.

Ik ga op deze Blog laten zien waar ik dan zoal tegen aan loop, zodat de lezer hier zijn of haar voordeel mee kan doen.

Hoe begin je zoiets, een webwinkel?... Met een notitieboekje naast mijn bed.

Ik heb aan de nichemarkt liggen denken. En aan een pakkende naam. Het leukst is het natuurlijk als er een link is naar mijn eerdere activiteiten.

Een van mijn kwaliteiten is creativiteit, de ander is doorzettingsvermogen. Gaat niet bestaat niet, leerde ik van Richard Branson. 

Goed, ik maak wat foto's, wat proefdrukjes, ga tekstschrijven, en iedereen mag meelezen hoe succesvol dit project kan worden. Vele anderen zijn mij al voorgegaan.

Aan mijn volgers de vraag: geef mij feedback als je wilt.

Het concept : Hemels.  Wit. Tere materialen, satijn, albast, kaarslicht en mooie kandelaars. 

Een zonnestraal zijn voor sombere momenten in het leven van anderen

Ik zoek en vind...mijn Itigai

💖💝💞💖❣💝

Geen opmerkingen: