Inhuren voor een klus. Hoe werkt het?

U zoekt een projectondersteuner? Dan bent u bij mij aan het goede adres.


Ik ben een sociaal- en ondernemend ingesteld juriste, die op professionele wijze met verantwoordelijkheid omgaat. Op basis van vooraf gestelde doelen ondersteun en zo nodig coach ik een team, waarbij ik proactief, creatief en gedreven zorg voor het behalen van targets en deadlines. Daarbij beloop ik op ordelijke wijze de meest logische weg. Ik ben toegankelijk en flexibel en zorg voor een goede sfeer. Indien nodig kan ik recht voor z'n raap zijn, maar altijd op een professionele manier en met respect voor mijn samenwerkingspartners.

U heeft aan mij een ontzorgende sparring partner, die oog heeft voor verhoudingen en resultaatbewust adviseert.

Mijn uurtarief is € 75,00 per uur, te voldoen middels voorschotten van € 3000,00.

https://www.deondernemer.nl/

Geen opmerkingen: