GetInBalance

JAS en GetInBalance

In de afgelopen jaren is mijn praktijk gericht geweest op het in balans brengen wat uit balans was.

Om een inspiratiebron te kunnen zijn voor anderen diende er zich gaandeweg steeds nieuwe hindernissen aan en paste ik mij aan.  Al werd er aan mijn fundament geschud, ik bleef groeien naar het licht.  Zo boven, zo beneden.  Er is geen weg terug naar benee, alleen een voorwaarts, UP.

GetInBalance was een mantra en een fijne leerschool. Nu doe ik niet meer aan ontspanningsmassage, of lomi lomi 😄

ik wil gaan ont-zorgen.

Stress is een kwade genius.  Ik denk dat ik zonder stress een ander persoon zou zijn geweest, of zou kunnen zijn.  Wat die spoken ook mogen voorhebben, ikzelf ben meester over mijn brein. De bron van geluk ligt niet buiten mij.  Zelfkennis en verlichting heeft alles met focus en met loslaten van oud zeer te doen.

Ken je dat gevoel alsof er wat zwaars op je schouders drukt? Een rugzak die je af wilt doen? Het gepieker en gemaal dat je 's-nachts uit je diepe slaap houdt?

Daar richt ik mij op. Vandaag is een mooie dag om slaapkundig advies van een ervaringsdeskundige aan te nemen.

Luister eens naar de stilte in jezelf.  Is dat niet een relaxed cadeai aan jezelf?

Balans

Geen opmerkingen: