Nieuwe weg: Piemonte

Het is tijd voor wat nieuws!

JAS is mijn leer-school. Ik draag kennis over. JAS is te lang alleen maar een Blog geweest.  Ik moet mijn doel herijken. 

Zzp, zorgen om morgen, stress-reductie, goede nachtrust.  Deze thema's spreken mij aan en ik wil mijn tijd op deze aarde goed benutten.  

Ik kwam dit boek tegen, de weg van de Alchemist. Een alchemist, gedefinieerd als een persoon die ontwikkelt, zijn of haar levenspad verdiept en 'lichter leeft'. Voor iedereen die gejaagd leeft is dit een 'must have read'.

Het pad van de beginnende beoefenaar in alchemie is meer dan gewoon wat spirituele zingeving. In ieder moment zit aansluiting op de verticale wereld. Ga mee op reis!

Ik ga proberen lichter te leven en wie het aandurft leest mee. Ik sta onderaan de berg en moet naar de top.  Piemonte is hiervoor een metafoor, maar niet alleen dat, ook een doel op zichzelf.  Reis met me mee. 

Met dit boek op schoot ga ik op zoek naar de magie en mystiek van de alchemie.  Ik ga mijzelf coachen, en wanneer ik over een jaar terugkijk wil ik de opgedane kennis delen en handreikingen kunnen doen aan wie daarom vraagt.   Leef 2.0 zogezegd.

Geen opmerkingen: