Van meesterlijk advies naar slaapkundig advies .. en weer terug

Slaapcoach, bestaat zoiets? Nu wel 😊

Just me, in al mijn verschijningen, in al mijn openheid, ik ben meer dan mijn academische graad. Juridisch raadgever, PA,  luisterend oor, een warme deken. Mijn niche is ontzorgen en sparren. Mijn roots liggen in Rotterdam, waar ik mijn juridische opleiding heb genoten. De advocatuur leek indertijd te gehaaid, ik ben persoonlijk liever mediator dan pleiter. 
 
Na wat uurtjes of liever gezegd jaartjes onder de huwelijkse pannen te hebben geleefd was de koek op en volgde een vreselijke hatelijke scheiding die jaren heeft geduurd.  Ik kon aan niets anders meer denken dan aan overleven en mijn kinderen beschermen. Die zijn alledrie inmiddels groter en zelfstandiger dus ik kan met mijn talenten weer gaan shinen. De meesten die mij kennen als gastvrouw in mijn B&B weten dat ik een sterke vrouw ben, ik geef graag een positieve bijdrage aan vraagstukken op sociaal-juridisch vlak. U kunt van mij concrete hulp bij uw echtscheiding ontvangen, ik begeleid vanuit mijn eigen ervaring, ik kan adviseren hoe u kunt voorkomen dat u in dezelfde valkuilen valt. U profiteert van de valkuilen  waarvan ik geleerd heb. De advocatuur daarentegen is duur en tijdrovend. Ik werk met een fixed price per maand, waarvoor je me 4 x mag consulteren. Hiervoor betaal je me vooraf € 109,00 (incl. BTW)

Echtscheidingshotel 
Of je nu "In between roofs" of niet bij mijn accommodatie overnacht, en als gast of als vriend weer gaat, het maakt niet uit. Er is altijd aandacht, er is altijd tijd voor een persoonlijk gesprek. Ik geef vanuit mijn hart. Dat is de quintessence van mijn bestaan. Mijn Itigai. 

Boutiquehotel
Mijn hostel is met zorg voor detail ingericht. U ziet hier en daar een hemels detail. Meubels als wolken, wit is mijn favoriete kleur. En voor een zachte prijs is veel te koop. Ik ben voornemens een webwinkel te beginnen en samenwerking aan te gaan met Bol.com onder de naam QVQ een speelse verwijzing naar Quintessence. Hier ga ik artikelen verkopen die mooi en tijdloos zijn, en voor de luxe kado-markt.

Mijn gasten zijn niet mijn vrienden, maar we gaan wel vriendschappelijk met elkaar om. En bij het vertrek van mijn clientèle uit B&B BeautySleep zie ik natúúrlijk graag dat de goede nachtrust ook bij hen haar werk heeft gedaan. Met trots zie ik dat het review gemiddelde over bijna 7 jaar nog steeds een 8,8 is.

Tot snel in Rotterdam ?!
Boeken mag altijd, rechtstreeks of via Booking.com.

06-38546200




Geen opmerkingen: